דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פסיכומטרי - השלב של הלימודים 

מאת    [ 01/12/2009 ]

מילים במאמר: 344   [ נצפה 2000 פעמים ]

יותר ויותר אנשים למדים שמבחן פסיכומטרי העשיר את חייהם בצורה זו או אחרת, פסיכומטרי הינו מבחן קבלה גבוה על מנת להתקבל למוסד ישראלי להשכלה גבוהה. בכדי לרכוש את התואר האקדמי, אתם מחויבים לעבור מבחן פסיכומטרי.

כיום, שארץ ישראל מלאה בסטודנטים, ניתן לראות איך מבחנים הינם מרכז חייהם של הלומדים, לדעת ללמוד ו"לחרוש" על החומר על מנת אכן לעבור את המבחנים הקשים של הלימודים, בין אם זה מבחני מעבר ובין אם זה מבחן פסיכומטרי. לא תמיד ניתן לפנות זמן ללימודים לקראת המבחן הגדול, ניתן לראות איך סטודנטים מעבירים את זמן הלימודים שלהם בעבודות השונות, מאבטחים שלמדים תוך כדי עבודה, מזכירות אשר מפנות את הזמן היחיד שלהם בעבודה לפתיחת ספרים ללימוד פסיכומטרי.

מבחן הפסיכומטרי נורא מאיים על תלמידי ישראל, תמיד ניתנת הרגשה כמבחן קשה ובל ניתן לעבור אותו בשום דרך, ישנם המון תלמידים אשר לומדים הרבה מעבר לשעות הלימודים הרצויות ולפעמים אפילו מאבדים את הכוח האמיתי שבלימודים שלהם מעצם המחשבה שמא לא יעבור את המבחן בצורה טובה ובציון גבוה.

פסיכומטרי נתון להרבה שיקולים של כמה וכמה מוסדות לימוד, ניתן לראות בכמה אוניברסיטאות, כל אחת מתייחסת למבחן פסיכומטרי בצורה משלה, האחת מעדיפה לראות זאת כאחד מהשלבים האחרונים בכניסה ללימודים ואחרת כחלק הכי חשוב בכניסה ללימודים, הרעיון הוא לדעת להעריך את המבחן לנכון וכמובן להשקיע לנכון בצורות הלימודים למבחן הפסיכומטרי, יש לדעת להתכונן בעזרת הכלים המתאימים, לפעמים מדובר בעזרת תלמידים נוספים, וכמובן - יש לדעת להשתמש בחומר הנלמד המעודכן ביותר, לדעת לדבר עם אנשים שעברו את המבחן, אחרי הכול - התיאורטי לעולם לא יהיה כמו המעשי, ישנם כמה וכמה סוגים שונים של קורס פסיכומטרי שניתן לקחת, יש לדעת לחקות את רעיונות הלימודים של אלו שהצליחו, אלו שעברו למדו בצורה מסוימת, האם היא שונה ממה שאנחנו עושים, או שמא אנחנו פשוט לא מתכוננים לאותן שאלות, אולי אנחנו לא מכינים את עצמינו בצורה נכונה.

תוצאות פסיכומטרי יכולות לנוע בין 200 ל- 800, בדרך כלל לאחר ארבע, חמש שבועות של המבחן, מקבלים את התוצאה ומתחילים לנסות להבין איפה אנחנו יכולים להשתלב עם התוצאות של המבחן שלנו, האם אנחנו מצליחים לסלול דרך חדשה בעולם הלימודים או שמא למדנו בצורה שגויה, הרעיון הוא לדעת זאת מבעוד מועד בכדי להגיע ליום התוצאות בטוחים ורגועים.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב